Cererea de locuințe a crescut vertiginos, împingând prețurile la niveluri record. Concurența este atât de intensă, încât casele se vând în timp record, cu oferte multiple și oferte în numerar.
Anul trecut, un sondaj Zillow a arătat că 36% dintre cumpărători ar cumpăra o proprietate chiar și fără să o vadă. Dar, în ciuda tuturor cumpărătorilor disperați care sunt dispuși să sară peste prezentarea în persoană, majoritatea oamenilor încă se așteaptă să vadă mai întâi o casă.
În perioada de vârf a pandemiei, agenții imobiliari din întreaga lume au descoperit că platforma de socializare TikTok era o modalitate ideală de a arăta în siguranță locuințele potențialilor cumpărători. Acum, unii spun că aplicația video a revoluționat modul în care vând proprietăți imobiliare - și că este aici pentru a rămâne.
Iată ce au CĂUTAT oamenii pe Google în 2021
Sute de solicitări pentru o singură proprietate
Madison Sutton este un agent în vârstă de 25 de ani din New York City. Ea este specializată în tranzacții în afara pieței și în ceea ce ea numește "apartamente cu comori ascunse". Dar, în timpul pandemiei, ea a fost nevoită să se chinuie să găsească clienți pentru că foarte mulți oameni se mutau din oraș.
Sutton și-a creat contul TikTok, @TheNYCAgent, la începutul anului 2020. Ea nu a avut "niciun fel de așteptări în legătură cu acesta", citând pandemia ca fiind catalizatorul pentru a-și deschide contul. Dar imediat ce a început să posteze tururi de apartamente pe aplicație, ea a spus că interesul pentru TikTok și pentru proprietățile sale a crescut vertiginos.
"Erau zile în care primeam două sau patru sute de cereri de informații pentru un apartament", și-a amintit ea. "Ceea ce a făcut TikTok, nu m-aș fi putut aștepta, planifica sau calcula în toată viața mea. Mi-a schimbat complet viața".
Sutton a spus că 100% din afacerile ei vin acum de la TikTok, iar comisioanele ei aproape că s-au dublat.
Aproape trei sferturi dintre utilizatorii TikTok petrec mai mult de o oră pe aplicație săptămânal, potrivit unei statistici. Derularea nesfârșită și utilizarea algoritmilor îi face pe utilizatori să revină pentru mai mult. Este acest format pe care Sutton îl consideră un atu. "Unde altundeva în New York ai putea vedea 10 apartamente în 10 minute decât în TikTok?", a spus Sutton.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.