Și adevarul este că mulți specialiști în organizarea de nunți pot face adevarate minuni. Reușesc să organizeze nunți până în cel mai mic detaliu cu eforturi bănești cât mai reduse. Vor negocia cu furnizorii, vor împrumuta, vor căuta oferte și reduceri ca viitorii miri să fie multumiți de rezultate.
Iată și cum ne deschidem o mică afacere ca organizatori de nunți:
1. Proiectăm un mic plan de afaceri
Aveți nevoie de un document digital sau chiar de o agendă. Stabiliți ce servicii oferiți, cine sunt cei care vă alcătuiesc audiență-țintă, ce capital vă este necesar pentru start-up, în cât timp veți reuși să ajungeți la rentabilitate și apoi la profitabilitate, cum vă veți promova serviciile, ce prezență online vă este necesara (blog, site, pagină de Facebook s.a.m.d.).
2. Ne formăm un portofoliu
Este vital să dețineți un portofoliu cu evenimentele pe care le-ați mai organizat. Este esențial să dețineți cât mai multe astfel de evenimente de succes, cu poze de înaltă rezoluție, cu mărturii ale clienților și cu scrisori de referință.
3. Începem să ne promovăm serviciile în mediul online și în mediul offline
Puteți să vă folosiți de un website, de un blog, de o pagină de Facebook și nu numai. Implicați-vă în discuții pe forum-uri și răspândiți vorba și în rândul prietenilor și rudelor, vecinilor și colegilor. Ca și capital necesar pentru start-up, o sumă de 3000 de euro vă poate ajuta să vă asigurați mai multe șanse de succes. Veți avea nevoie de bani pentru consolidarea website-ului, pentru forma legală potrivită și obținerea autorizațiilor, pentru formarea portofoliului și pentru promovare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.