Sticlele Kiona se găsesc în toate magazinele de produse alimentare din 42 de state. Zilnic, compania produse 20.000 de lăzi, ceea ce îi asigură un avantaj în fața micilor producători, care nu lucrează direct cu punctele de desfacere, preferând să-și vândă marfa direct, în săli de degustare, la restaurante locale și în magazinele specializate.
”Când oamenii intră după hârtie igienică sau antiseptice, ei trec pe lângă raionul cu băuturi, unde este imposibil să nu existe măcar două dintre soiurile noastre de vin. Întotdeauna există șansa ca măcar o sticlă să ajungă în coșul de cumpărături”, a explicat Williams într-un interviu pentru OregonLive.
Potrivit spuselor sale, Kiona ”aproape că nu a suferit pe fondul pandemiei de covid-19. De aceea vreau să-i susțin pe ceilalți fermieri și, chiar dacă reprezintă concurență, au nevoie de ajutor. Unii dintre ei sunt în pragul disperării”, a explicat omul de afaceri, nepot al fondatorului companiei, John Williams.
Citește și Idei de afaceri. Suedezii au inventat restaurantul de pandemie
Conform ultimelor date oficiale, producătorii americani de virui vor pierde anul acesta aproape 6 miliarde de dolari. Mici fermieri, care realizează între 1000 și 5000 de cutii pe an, vor pierde 47,5% din venuri din cauza restricțiilor impuse pe fondul răspândirii noului coronavirus. Cei care nu ating nici măcar 1000 de cutii, vor avea cu 66% mai puține încasări
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.