Foarte puțini curajoși au intuit această nișă căutată de consumatori din corporații sau tineri dornici de o dietă sănătoasă.
Unul dintre aceștia este Mihai Simiuc care în urmă cu 13 ani a fondat brandul FruFru. Recent, a vândut 75% din Good People, compania care are brandul FruFru către Unilever într-o tranzacție estimată la peste 20 de milioane de euro.
În esență, mica bază de la care a pornit totul a fost oferirea unor produse fresh consumabile în aceeași zi. Acestea erau comercializate în spațiile comerciale din proximitatea clădirilor de birouri.
FruFru oferă câteva feluri de mâncare gătite ”fără bazaconii” incluzând supe și salate dar și fresh-uri sau detox-uri din fructe și legume.
Taco Bell inaugurează al patrulea restaurant din București
Ideea a prins pe o piață pe care nu prea exista concurență. Investiția inițială a fost însă destul de mare, 300.000 de euro pentru simplul fapt că cei doi fondatori, Simiuc și Gabi Zaharia au dezvoltat și o minifabrică și au apelat și la un spațiu propriu de vânzare care ulterior nu a mers.
În 2009, FruFru a prin viteză și a lansat în premieră în România supele to go dar și primul iaurt cu cereale. A fost un succes iar compania s-a extins ajungând în prezent la 130 de angajați și 400 de puncte de desfacere proprii.
Piața este încă în dezvoltare, alte branduri care activează pe ea fiind Urban Monkey sau Melissimo.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.