Servicii de livrare fără curieri, taximetrie fără șoferi ai companiei sau booking fără vreun hotel propriu, acestea sunt succesele aplicațiilor moderne și marketplace-ul cu produsele altora nu putea lipsi.
Emag a realizat un boom comercial cu marketplace-ul propriu ce vinde orice din partea oricărui comerciant înregistrat, în prezent având înregistrate circa 3,5 milioane de produse, cifră-record pentru orice magazin online.
Cifra de afaceri a crescut în 2018 cu un miliard de lei pâna la 3,5 miliarde de lei, astfel că și alți retaileri s-au gândit să lanseze propriul marketplace în care și alți comercianți să poată vinde propriile produse.
Altex va lansa un astfel de produs online cel mai probabil în acest an, pentru a nu mai depinde de Emag, pe a cărui platformă a avut listate aproape 1.000 de produse.
Cât va investi Ostahie
Altex are o cifră de afaceri de peste 650 de milioane de euro, mare parte din vânzari fiind în magazine, astfel că lansarea unui produs concurent pentru Emag nu este deloc imposibilă.
Mai ales că Altex ar vrea să repete la vânzări online traseul Emag care de la afaceri de 680 de milioane de euro în 2016 a ajuns la aproape un miliard în 2018 iar deschiderea unei platforme concurente pare a fi o idee bună.
Citește: Black Friday: 800 anvelope de iarnă vândute în doar 44 de secunde
Conform unor surse din piață, investiția pe care grupul condus de Dan Ostahie se pregătește să o pună pe masă pentru acest marketplace s-ar cifra la aproape 100 de milioane de euro, bani necesari pentru infrastructura internă a platformei, personal si promovare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.