Afacerea s-a extins, în următorii 10 ani deschizând alte 10 magazine. La scurt timp magazinele sale au devenit franciză și s-au răspândit pe întreg teritoriul Statelor Unite. În 2002, Jimmy John avea 160 de unități, iar 70 dintre ele erau în pierdere, așa că nu a mai vândut în sistem de franciză și timp de 18 luni s-a ocupat strict de rezolvarea problemelor financiare. Deși a fost nevoit să închidă 7 dintre magazine, afacerea era pe drumul cel bun.
Nu e o fiinţă reală, dar are o avere de sute de milioane de dolari
"Am învățat multe din această experiență. Am schimbat regulile în așa fel încât condițiile pentru a putea cumpăra un magazin în sistem de franciză să fie mult mai selective. Le-am explicat celor interesați că această treabă e una foarte solicitantă: sunt multe ore de muncă, vremea nu e întotdeauna favorabilă, lucrezi și în weekend și trebuie să faci multe sacrificii", a explicat tânărul antreprenor.
A întâmpinat de-a lungul timpului o serie de probleme pe care a reușit să le depășească cu brio. În 2014, antreprenorul a fost criticat deoarece își obliga angajații prin contract să nu lucreze timp de doi ani la concurență. Mai târziu, a vrut să mute sediul din Illinois într-un alt stat, pentru că taxele și impozitele erau mult mai mici. Jimmy a anunțat că Roark Capital Group va achiziționa pachetul majoritar de acțiuni al companiei și că va lucra în continuare în calitate de președinte al consiliului de administrație.
"Cei din echipa Roark sunt oameni foarte bine pregătiți, au cunoștințele necesare și vor ajuta la extinderea brandului", explică Jimmy. Afacerea a avut mare suces deoarece la prepararea sandvișurilor se foloseau doar ingrediente naturale. Estimările arată că valoarea lanțului de magazine Jimmy John ar fi de aproximativ 2 miliarde de dolari, anunță ideideafaceri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.