Întâlnirea, deschisă de Jean-Paul Agon, președintele L'Oréal, Christophe Babule, directorul general de administrație și finanțe, a revenit asupra activității și rezultatelor financiare pentru 2023, dar și la cifra de afaceri din primul trimestru din 2024, anunțată pe 18 aprilie.
Cifra de afaceri anunțată pe 31 martie a atins 11,2 miliarde de euro, o creștere de 8,3% și 9,4% excluzând efectele valutare și sfere, în condițiile în care când analiștii financiari mizau pe o creștere internă de ordinul a 6%.
În prima sa prezentare, Nicolas Hieronimus, CEO, a indicat că piețele emergente au contribuit cu 30% la creșterea L'Oréal. Revenind la dinamismul pieței frumuseții, managerul a evidențiat „efectul formidabil al frumuseții” și capacitatea acesteia „de a dărui fericire”. Potrivit spuselor sale, echipa companiei este un adevărat ”star-up vechi de un secol”.
Nicolas Hieronimus se așteaptă ca această piață să se extindă „în jur de 5% pe an în viitor”, iar industriașul francez să o „depășească”, realizând „achiziții țintite precum Aseop anul trecut și recentul Miu Miou”. Dacă astăzi piața chineză rămâne „lentă”, directorul general a declarat că are „încredere în revenirea ei”.
„An de an, excelența modelului L’Oréal face față provocărilor”, a adăugat Jean-Paul Agon, care lucrează de peste 46 de ani în companie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.