1. Un administrator lucrează în baza unui contract de administrare, ca angajat de asociația de proprietar sau ca persoană fizică autorizată.
2. Întocmește formularele pentru contractarea de furnizori de servicii pentru întreținerea imobilului (reparații lift, curățenie etc).
3. Gestionează fondul de rulment al asociației, dar și pe cel de reparații.
4. Calculează și afișează la avizier lista cheltuielilor lunare de întreținere, împreună cu veniturile realizate de asociație din exploatarea părților comune, dacă este cazul.
Citește și Asociațiile de locatari. Proiect ce vizează plata cotelor de întreținere
5. Asigură respectarea normelor de apărare împotriva incendiilor.
6. Notifică în scris restanțierii la plata cheltuielor. Nu poate plăti furnizorii de servicii și produse decât prin intermediul contului curent al asociației care, potrivit Legii asociațiilor, este unic.
7. Trebuie să dețină un certificat de calificare profesională.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.