Legea prevede că, în cazul unei firme aflate în insolvenţă, faliment sau lichidare, administratorul sau lichidatorul judiciar este obligat să elibereze salariaţiilor adeverinţele privind vechimea în muncă şi să înregistreze încetarea contractelor individuale de muncă.
"În cazul în care angajatorul se află în procedura de insolvenţă, faliment sau lichidare, conform prevederilor legale în vigoare, administratorul judiciar sau lichidatorul judiciar, după caz, este obligat să elibereze salariaţilor un document care să ateste activitatea desfăşurată de aceştia, (...) să înceteze şi să transmită, în registrul general de evidenţă a salariaţilor, încetarea contractelor individuale de muncă", stipulează legea promulgată.
Citește și PENSII 2021. Se SCHIMBĂ datele de CALCUL
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.