Kondo Marie este o tânără japoneze care este în plină glorie fiind un influencer și coach al organizării personale a femeilor., în special al împachetării lucrurilor și al curățeniei în casă.
Devenită celebră după un TV show difuzat pe Netflix, ”Cum să-ți așezi lucrurile cu Kondo Marie”(Tyding up with Kondo Mari), scriitoarea japoneză este și un boom financiar, fiind aproape de finalizarea unei runde de investiții de 40 de milioane de dolari pentru brandul său personal media, conform publicației specializate TechCrunch.
Inițial, aceasta a mai beneficiat de o rundă de investițiii de la Sequoia Capital, un fond ce investește în start-up-urile de viitor.
Autoarea japoneză este criticată de unii dintre pasionații de cărți pentru că vinde non-sensuri.
Citește și:Netflix îi dă replica lui Steven Spielberg care critică platforma de streaming
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.