Comentariul lui Elkan sugerează că Ferrari își schimbă radical abordarea față de fenomenul electrificării după plecarea lui Luis Camilleri care a renunțat la funcția de CEO la sfârșitul anului 2020. De-a lungul mandatului său la Ferrari ca șef al mărcii, Camilleri a fost sceptic cu privire la ideea de a crea o mașină electrică sportivă și a subliniat că nu va renunța la motoarele cu ardere internă.
„Mulți dintre clienții noștri spun că nu își pot imagina un Ferrari adevărat care să fie complet electric”, a spus Camilleri în 2019.
Citește și: Rușii se întorc pe Lună în acest an. Ce caută
Anul trecut, el le-a spus analiștilor că Ferrari nu va deveni un brand complet electric și a exclus perspectiva ca mașinile electrice să reprezinte 50% din vehiculele produse la Maranello.
La începutul lunii februarie, Ferrari a prognozat câștiguri care vor ajunge în acest an la 1,45-1,5 miliarde de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.