”Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov - Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan - European pentru circulația trenurilor cu viteză max. de 160 km/h pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, în lungime de aproximativ 100 km, este executată în proporție de 91.32% pe cele trei loturi Sighişoara - Aţel, Aţel - Micăsasa şi Micăsasa – Coşlariu”, precizează sursa citată.
Citește și: Ambiții mari la CFR. Se dorește modernizarea a 497 de poduri şi podeţe
Lucrările au fost foarte complexe întrucât un tronson are patru poduri feroviare și două tunele.
”Firul II de cale ferată modernizat pe traseul feroviar nou-construit între Sighişoara şi Daneş a fost dat deja în exploatare. Tronsonul deschis este realizat pe intervalul de staţii Sighişoara - Aţel, care cuprinde 4 poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare lung de 135 de metri și două tuneluri: Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989”, se mai arată în postarea PSD.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.