"Bank of America, a doua cea mai mare bancă americană după active, s-a angajat în ultimii ani în practici înșelătoare care au afectat sute de mii de clienți ai săi", a declarat marți Biroul de protecție financiară a consumatorilor.
Faptele pentru care vor răspunde cei de la Bank of America
Banca a perceput mai multe comisioane de descoperire de cont în valoare de 35 de dolari pentru aceeași tranzacție, nu a reușit să acorde în mod corespunzător recompense utilizatorilor de carduri de credit și a înscris clienții în conturi de carduri fără consimțământul acestora, a precizat reprezentanții într-o declarație.
Bank of America, cu sediul în Charlotte, Carolina de Nord, a fost obligată să plătească penalități în valoare totală de 150 de milioane de dolari către CFPB (Consumer Financial Protection Bureau) și un alt organism de reglementare, Office of the Comptroller of the Currency. De asemenea, trebuie să plătească aproximativ 80,4 milioane de dolari clienților care au fost taxați în mod incorect cu comisioane false, pe lângă cele 23 de milioane de dolari pe care le-a plătit deja clienților cărora li s-au refuzat în mod necorespunzător acordarea de carduri.
"Aceste practici sunt ilegale și subminează încrederea clienților", a declarat directorul CFPB, Rohit Chopra, în comunicat.
Declarațiile băncii
Purtătorul de cuvânt al Bank of America, Bill Halldin, a declarat într-un răspuns că creditorul "a redus în mod voluntar comisioanele de descoperire de cont și a eliminat toate comisioanele pentru fonduri insuficiente în prima jumătate a anului 2022", ceea ce a dus la o scădere de 90% a veniturilor din aceste comisioane, arată CNBC.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.