Dar cum s-a întâmplat? Un mexican a profitat de o eroare apărută pe site-ul magazinul online al brandului de lux Cartier pentru a cumpăra bijuterii de o mie de ori mai ieftine decât prețul său de vânzare. Bărbatul a achiziționat cercei de aur și diamante pentru care a achitat 13 euro în loc de 13.000 de euro, potrivit cotidianului spaniol El Mundo.
„Ei bine, am profitat de ocazie și am comandat chiar două perechi, puteți să mă numiți calic, dar mă îndoiesc că dacă ați fi fost în locul meu ați fi ratat o astfel de ocazie”, s-a justificat bărbatul, medic de profesie, într-o postare de zilele trecute pe X.
Este adevărat că ”incidentul” s-a petrecut în decembrie anul trecut, iar de atunci compania franceză ar tot încercat să-și recupereze bijuteriile. În primul rând cei de la Cartier au încercat să-l convingă pe medic că respctivele produse nu mai în stoc și că banii îi vor fi restituiți.
Problema este că firma de lux a uitat să scoată de pe site bijuteriile achiziționate de bărbat. Oricum a fost o mișcare neinspirată, pentru că mexicanul a decis, în aceste condiții, să depună o plângere. El a contactat inclusiv agenția de reglementare a drepturilor consumatorilor din Mexic, Profeco, precizând că nu dorește banii, ci bijuteriile. .
A venit și a doua încercare a Cartier de a-și recupera produsele vândute, din greșeala unui angajat al companiei pe nimic. Pentru a-l determina să renunțe bărbatului i-a fost trimis un e-mail în care îi oferea o sticlă de șampanie Cartier Cuvée și un etui Cartier pentru pașaport drept recompensă. Mexicanul a refuzat aranjamentul și a asigurat că acest mesaj i-a oferit „indicii ce-i lipseau” pentru a câștiga în justiție.
În cele din urmă, Profeco i-a dat dreptate cumpărătorului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.