Compania a vândut inițial numai bilete de avion, primul dintre ele cu destinația Varșovia. În toată această perioadă de nouă ani, cea mai solicitată destinație a rămas Londra. În prezent, compania oferă servicii complete de travel: bilete de avion, hoteluri, produsul Zbor + Hotel, închirieri mașini și asigurări de călătorie, consultanții eSky oferindu-le clienților cele mai bune variante de vacanțe, personalizate în funcție de cerințele fiecăruia, și fiind alături de ei înainte, în timpul și ulterior călătoriei.
„Călătoriile au devenit tot mai accesibile în ultimii ani, fapt ce a dus la transformarea acestora în experiențe uzuale sau chiar într-un stil de viață pentru anumiți oameni. Nomazii digitali nu mai sunt o raritate, ci chiar au lansat un trend care ia amploare și care va reconfigura definiția conceptului de angajat. În acest context, vrem să anticipăm și să ne pregătim pentru schimbările din piața de travel, aducând tehnologii de ultimă oră care să ușureze semnificativ procesul de rezervare. Fie că vorbim de machine learning sau de un Call Center susținut partial de AI, facem demersuri în a automatiza și puținele procese manuale – în acest moment, 80% dintre acestea se desfășoară deja fără intervenția unui consultant. Totodată, ne propunem să creăm unități de Call Center dedicate altor piețe, care să susțină expansiunea continuă a grupului, așadar estimăm că până la finalul anului 2020 vom depăși pragul de 100 de angajați în birourile din România”, a declarat Marius Turbatu, Global Expansion Director eSky Group.
Anul trecut, eSky România a fost cea mai profitabilă sucursală a grupului, fiind și cea mai rentabilă agenție de turism, la categoria întreprinderi mijlocii. eSky România este printre puținele agenții online de turism cu aplicație de mobil proprie, aceasta fiind votată drept cea mai utilă aplicație la Webstock, dar și cea mai bună aplicație de travel, în cadrul Etravel Awards, cel mai important eveniment dedicat pieței online de turism din Romania.
„În 2017, am înregistrat o valoare totală a tranzacțiilor de aproximativ 32,5 milioane de euro. Până la finalul lunii septembrie, am ajuns deja la o valoare totală tranzacționată de aproape 29 de milioane de euro, așadar ne așteptăm să depășim creșterile previzionate pentru 2018”, a încheiat Marius Turbatu, Global Expansion Director eSky Group.
În ultimii doi ani, produsul Zbor + Hotel, care pune la dispoziție oferte dinamice ce pot fi 100% rezervate online, a fost optimizat constant, astfel încât să ofere turiștilor o experiență de navigare îmbunătățită. Prin rezervarea unui Zbor + Hotel, utilizatorii pot obține până la 30% reducere - fapt posibil doar printr-un astfel de pachet.
Reprezentanții eSky estimează că va crește numărul vacanțelor cumpărate prin aplicație, până la finalul anului 2018 ajungându-se ca aproximativ 80% dintre tranzacții să fie efectuate direct de pe mobil, fie prin aplicație, fie pe varianta mobile a site-ului eSky.ro.
Cu ocazia aniversării a 9 ani, eSky România lansează și un concurs pentru public. Cei care se înscriu au ocazia să își asigure vacanța pentru 2019, atât pentru ei, cât și pentru o persoană dragă: cel care se înscrie în concurs poate câștiga o vacanță de 4.500 lei pentru el și o vacanță cu aceeași valoare pentru un prieten.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.