Spotify, un serviciu de streaming de muzică prezent şi în România, mizează pe industria podcast-urilor și a anunțat că va investi 500 de milioane de dolari în start-up-urile axate pe acest tip de muzică.
Compania suedeză Spotify a achiziționat startup-ul Gimlet Media, o platformă de podcast-uri, pentru aproximativ 230 milioane de dolari. Spotify a achiziționat și Anchor, un start-up care permite utilizatorilor să înregistreze și să distribuie propriile podcast-uri.
Reprezentanții companiei au comunicat: "Astăzi am anunțat că am încheiat acorduri definitive pentru a achiziționa doi dintre cei mai importanți jucători din piața podcast-urilor. Vrem să achiziționăm mai mult și preconizăm cheltuieli totale de 400 - 500 milioane de dolari pe achiziții în 2019".
CEO-ul Spotify, Daniel Ek spune că nu s-a gândit când a lansat compania la acest succes, acum compania suedeză fiind a doua platformă de podcasturi după Apple.
Totuși, unele voci susțin că Spotify s-ar putea să nu facă cea mai mare afacere cu platformele de podcasturi, având în Apple un competitor mult prea puternic.
Citește și: Investiție importantă Intel în Orientul Apropiat
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.