Publicitate
În acelaşi interval, peste 10 milioane de puncte de loialitate Star au fost acumulate de clienţii BT, echivalent a peste 10 milioane lei.
Cele 410.000 de carduri de credit gestionate de Banca Transilvania generează aproximativ 30% dintre tranzacţiile realizate cu carduri de credit la comercianţii din România. În fiecare zi au loc peste 60.000 de tranzacţii cu cardurile de credit BT.
Banca Transilvania menţionează că se remarcă un trend crescător în ceea ce priveşte folosirea cardurilor de credit BT la cumpărături, peste 90% din tranzacţiile efectuate cu acestea fiind plăţi la comercianţi, care sunt necomisionate, dar prin care se oferă bonusuri.
"Acest trend a fost influenţat radical la BT de mai mulţi factori. În primul rând, clienţii Băncii Transilvania nu au comision la plata cumpărăturilor cu cardul de credit la comercianţii din ţară şi din străinătate. În plus, în funcţie de tipul de card, la fiecare plată, aceştia beneficiază de puncte Star sau de Mile Premiu, care pot fi folosite mai departe la cumpărături. Un alt beneficiu este posiblitatea de a cumpăra în până la 24 rate fără dobândă la peste 12.000 de parteneri ai programului Star. 15% din volumul tranzacţiilor de plată la comercianţi cu cardurile Star este dat de cumpărăturile în rate", declară Oana Ilaş, director coordonator, Direcţia Dezvoltare şi Management Produse Retail, Banca Transilvania.
Toate cardurile BT pot fi înrolate în aplicaţia BT Pay. De asemenea, aplicaţia permite vizualizarea soldului cardurilor şi obligaţiile de plată pentru cardurile de credit.
De asemenea, banca menţionează că vineri, 16 noiembrie, până la ora 23:59, este în derulare campania de shopping online BANK Friday. Promoţia pentru cardul de cumpărături Star Forte înseamnă bonus de până la 300 de lei în Puncte Star dacă este folosit la cumpărături de minimum 500 de lei până la finalul anului. Totodată, cardul de călătorii BT Flying Blue este oferit fără comision de emitere şi cu 10.000 de mile de bun venit pentru prima cumpărătură pentru cei care achiziţionează cardul Classic, respectiv cu 15.000 de mile în cazul cardului Premium.
BT are în portofoliu 3,2 milioane de carduri, ceea ce înseamnă 19% din cota de piaţă privind cardurile emise în România. Pe lângă acestea, Banca Transilvania are în ofertă colecţia de accesorii de plată BT Pay, care cuprinde: aplicaţia BT Pay, ceas, brăţară şi sticker contactless. Banca Transilvania are o reţea de 43.000 de POS-uri şi 1.800 ATM-uri, bancomate multifuncţionale (BT Express Plus) şi automate de plăţi (BT Express).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.