Unele dintre cele mai comune și profitabile francize includ restaurante fast-food, hoteluri și magazine de alimente. Marele avantaj de a începe o franciză este că planul de afaceri este deja stabilit pentru tine. Dacă acest lucru sună ca un pas pe care vrei să-l faci, deschiderea unei francize ar putea fi cea mai bună mișcare, conform site-ului learnG2.
Idei neobișnuite de afaceri care au mare succes
Iată care sunt cele mai de top francize din Europa:
1. Body Shop
Cu sediul central în Marea Britanie, Body Shop este o franciză pentru sănătate și frumusețe. Compania a fost fondată în 1976 de Anita Roddick.
Afacerea are aproape 2.000 de magazine în întreaga lume și se concentrează pe produse naturale, comerț etic și lanțuri de aprovizionare.
„Ne-am făcut o misiune din a ne îmbogăți produsele, angajații și planeta. Asta înseamnă să lucrăm echitabil cu fermierii și furnizorii noștri și să ajutăm comunitățile să prospere prin programul nostru de comerț comunitar, acesta fiind 100% vegetarieni și fiind mereu și pentru totdeauna împotriva testării pe animale ”, susține firma.
2. Swatch
Compania elvețiană de ceasuri și-a lansat operațiunile pentru a contracara cererea tot mai mare de ceasuri japoneze - creând un design de plastic, simplu, în timpul Crizei de cuarț.
„Secretul acestui ceas de lux se află în simplificarea extremă. În ceea ce privește fabricația, diviziunea clasică în trei părți (placa de jos, carcasa și spatele carcasei), acestea au fost înlocuite de o carcasă dintr-o singură piesă”. În 1997, afacerea a deschis aproximativ 60 de magazine și este prezentă acum pe fiecare continent, cu excepția Antarcticii.
3. Bata
Operațional în 29 de țări din Europa, Africa, Asia și America de Sud, brandul Bata a fost fondat în 1894, în Cehia.
Întreprinderea de familie operează 5.300 de magazine și 23 de fabrici.
„Puține lucruri definesc un stil de viață așa cum fac pantofii. Suntem printre cei mai buni din lume la realizarea lor. Acesta este motivul pentru care peste un milion de persoane aleg să cumpere Bata în fiecare zi ”, anunță Bata.
4. Benetton Group
Retailerul de modă cu sediul în Ponzano, Italia, are o rețea de aproximativ 5.000 de magazine „pe cele mai importante piețe din lume”. Compania susține că este „un grup responsabil care plănuiește viitorul și trăiește în prezent, cu un ochi atent la mediul înconjurător, la demnitatea umană și la o societate în continuă transformare”, notează Benetton.
„Când companiile exportă în întreaga lume, în mod normal își adaptează publicitatea pentru a se potrivi diferitelor domenii. Benetton alege un singur mesaj universal, valabil pentru toți consumatorii: oriunde aceștia ar trăi, indiferent de culoarea pielii și oricare limba pe care o vorbesc”. Compania a fost înființată în 1965 și a început francizarea în 1983, informeză site-ul Business Chief.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.