La evenimentul de la Londra, producătorii români au propus noi colecţii ale brandurilor deja recunoscute şi apreciate pe pieţele europene şi au avut oportunitatea de a discuta noi parteneriate de extindere şi diversificare a gamei de produse româneşti oferite la export pe pieţele europene de profil, precizează sursa citată.
În cadrul "Salonului internaţional de design vestimentar, accesorii de modă şi bijuterii PURE/SCOOP", peste 1.300 de branduri şi designeri au dat, prin creaţiile lor, tendinţele noului sezon toamnă/iarnă 2020/2021, propunând cumpărătorilor şi magazinelor specializate noile colecţii de îmbrăcăminte pentru femei, bărbaţi şi copii.
Un fost șef al spionajului israelian, însărcinat cu anchetarea jafului din Dresda
Firmele româneşti expozante la Londra au fost Atelier Raluca Mihălceanu, Clemat Design, Lidia MOD, Liska 12, Luna Morgaciova, Nissintex Fashion, Resort Prod, care au expus la evenimentul PURE, iar Manuri Concept, Nissa Manufacture şi Visual Code Retail au expus la evenimentul SCOOP.
Participarea celor 10 firme româneşti a fost organizată de MEEMA, în parteneriat cu patronatul de profil Romanian Contemporary Jewelry, în cadrul Programului de susţinere şi promovare a exportului, cu finanţare parţială de la bugetul de stat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.