Astfel, potrivit European eCommerce Report 2018, România a reușit o creștere anuală cu 37% a vânzărilor online, mult peste media Europeană de 11%. Creșterea se datorează în primul rând numărului tot mai mare de români care au acces la internet, dar și magazinelor online de fashion care au câștigat încrederea utilizatorilor prin prețuri tot mai bune și servicii de calitate (suport clienți, livrare gratuită, drept de retur).
Multe din aceste magazine s-au înscris în adevărate mall-uri online, de unde vizitatorii pot alege ușor și rapid produsele dorite, facilitând căutarea lor. Un astfel de exemplu este mall-ul online de fashion ShopAlert.ro care a reușit să unească ofertele de la peste 100 de magazine online românești și a ajutat milioane de români să găsească mai ușor haine, încălțăminte și accesorii.
ShopAlert a întregistrat în 2018 peste 1,5 milioane de vizite.
Citește și:Cum își cumpără românii hainele. Care sunt preferințele Studiu
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.